isimsiz

bugün saten etek giydim sandalyeyi kıçımla öne itmeye çalışınca kayıyorum, düşmeye az kala duruyorum ve sandalyeyi elimle çekiyorum kıçımın altına.

babam çok tatlı ya. nasıl bakıyor bize anlatamam. sabahları kepek ekmeğine beyaz peynirli tost yapıp paketleyip yanına da meyve koyup çıkın yapıyor bize. yirim onu ben.

bianel de başlıyor ama açılışta ve kapanışta çok kalabalık olur şimdi arada bi yerde gitmek lazım.

filmekimine kesin gidemem ben, öğle yemeği randevuma bile yarım saat geç kaldım son anda patlayan iş sebebiyle.

artık kimseyle randevulaşmamaya karar verdim. özel hayatımı spon-taaane tane tane yaşamam lazım artık, onu anladım ben şu hayatta.

bana özel değil ama işle ilgili güzel gelişmeler olabilir hemen kafamda yazdım bi an çok yükselik para kaznaıyorum manita başka ülkeye gidelim diyo ben aman kariyerim deyip bırakamıyorum falan. çok şağsiyim yaa.

bazen sabahları i-podumu dinlerken şarkıları düğün şarkısı olarak hayal ediyorum. birinde barkavizyon oluyo mesela, birinde arkadaşlarla deli gibi eğleniyoruz, falan filan.

kendimi bu aralar çok şişkin hissediyorum. hayır regl olmayacağım hatta bir hafta önce bitti. nasıl indiririm ki bu şişi bilen var mı? hayır maydanoz kaynatıp suyunu içemem vaktim yok diyorum. dün akşam erken çıktım dediğim 19:30'du yanlış anlamayın. Ama iyiyim Allah'a şükür :)

Haftasonu liseden kankam Haluk evleniyor. Hani sünnet düğününde "A" harfi altın getirilen. Tam Trakya düğünü olacak :) Benim manita da geliyor. ama benim kendisine kasap öğretmişliğim var zaten. maşallah müzik kulağı iyi ayarsız gavurlar gibi oynamıyor. kollarını açıp oynarken bile fena gözükmüyor. "nabıyon be" demişliği bile var.

ben geçen hafta gene böyle menapozlular gib beni az mı seviyosun falan diye söylenirken bu bi baktım aban süpriz yapip kırılan i-phone kapağımın yerine fosforlu pembe/fuşya gibi bi renk kapak almış ama. ay bi sevindim ki anlatamam. zaten temizlikçi ikinci bir kova lazım dediğinde de fuşya kova almış. mal mıyım ben de ya böyle adama trip yapıyorum. kıçınızı kaşıyın, nazar etmeyin.

operim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar