Bugün

burdaki kuşu dövme yaptırmak istiyorum kendime. ama nereye bilmem.

Kardeşimin sağlığı pek iyi değil. Üzülüyorum. Babam çok üzülüyor. Ona daha da üzülüyorum. Kıyamam.

İşlerim çok yoğun.

Hayatıma biraz değişiklik katmak için sabahları toplu taşıma kullanmaya başladım. tasarruf önlemlerimi de destekliyor. eskiden Kuzguncuk'tan gelirken beşiktaşa geçerdim ordan taksiyle ofise gelirdim. şimdi beşiktaş'tan minibüse binip Levent Çarşı'da inip biraz da yürüyorum. I-podumu dinliyorum, Levent Çaşı'daki isnitçiden kepekli, beyaz peynirli domatesli simit alıyorum. Böylece sırf iş ev arası rutinimi biraz değiştirmiş oldum ki hem de biraz yürümüş oluyorum. umarım devam ettirebilirim tabi sorun biraz da o.

sevgilimi cumartesiden beri göremiyorum. babam burda olunca ona kalmaya gidemiyorum. erken çıkamayınca iş çıkışı buluşalım da yapamıyoruz.

artık ben gerçekten 9-6 arası çalışmak istiyorum. rahat işim olsun, aynı parayı kazanmaya devam edeyim. evet istediğim budur.

hepinize güzel bir hafta dilerim.

bu arada Çırağan Sarayı'nda her hafta cumartesi günleri saat 11:00'de ücretsiz konserler oluyormuş. ben bu cumartesi gidecektim ama konferansa gitmem lazım. o yüzden size tavsiye ederim. belki bir cumartesi karşılaşırız orda.

Yorumlar

Popüler Yayınlar