Yeni Kararlarım

Efenim sigarayı bıraktım. Kilo vermeye başladım. Sıradaki adım alışverişi bırakmak. Malum tüketimimiz çok arttığından kriz kapıda. Kemerleri sıkmak lazım. Hele benim gibi gereksiz emotional shopping yapıyorsanız size de tavsiyem siz de bi kendinize gelin. Neyse sonunda sorunumla yüzleştim. Şu hayatta bir çöpe bile ihtiyacım yok. Dolabımın sadece %20'sini kullanıyorum ben de herkes gibi. Aldıkça da bu kural bozulmuyor. Şu gönden itibaren buradan sizinle de paylaşacağım. Artık hiç ama hiç alışveriş yapmak yok. Zaten kredi kartlarımı da erkek arkadaşıma emanet ediyorum. İstesem de yapamam. Nereden ne kısabilirim diye de düşünmekteyim. Taksiyi pek fazla kısamayacağıma kanaat getirdim. Yoğun çalışıyorum ve zaten vapur/motor kullanarak çevreye, ekonomiye, toplu taşımaya katkıda bulunuyorum. Ama sonrası için maalesef o yorgunluğu kaldıramıyorum. Yaş da 32 olmak üzere zaten. 13 gün kaldı bu arada :)

Manikür ve pedikürümü daha ucuz bir kuaförde yaptırabileceğimi düşünüyorum. Zaten çok sık fön çektirmediğim için o konuda bir sıkıntım yok.

Dışarıda yemeği azaltamam ama yediğim yerleri değiştirebilirim. Hava çok sıcak zaten ofise uygun fiyatlı ev yemeği söylemek iyi bir alternatif mesela.

Başka önlemler aldıkça sizinle de paylaşacağım. Hadi yeni trendi bu yapalım. Hem dünya için, hem diğer insanlar için, hem de kendimiz için bir şey yapıp tüketimi azaltalım.

Bereketli kazançlar ve biriktirmeler hepimize. Amin :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar