Kirpik Perması

geçenlerde yaptırdım. 15 gün sonra gidip tekrar yaptırmam lazımmış. sonra 1,5 ay kadar gidiyormuş. tasarruf önlemlerim sebebiyle 15 gün sonra gitmeyeceğim. rimellerim yetiyor. ama Allah için güzel birşey. Rimeliniz yokken bile rimelli gibi duruyor. Ben çok beğendim. Zira insan makyajsız olsa bile gözüne bir rimel sürünce havası değişiyor. O yüzden tavsiye ederim. Ben de yaptırırım belki 15 gün sonra Daha doğrusu 10 gün sonra. Belki doğumgünü hediyesi olur kendime ne de olsa o alışveriş sayılmaz. Ama bir sürü de rimelim var. Bilemedim. Ya bu tasarruf konusunda bir destek olun bana, akıl fikir verin bana :(

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
Canımın içi şekercik.. Tasarruf tedbirlerini okudukça mutlu oluyorum da kendimi bu anlamda düzenlemeye hiç hazır değilim valla.. ama seni takdir ediyorum, aferin sana.. ama söyleyeceklerimle şu sıra seni sabote edebilirim bile, çünkü bir kaç aylığına uyuttuğum alışveriş canavarı yanım var ya işte o inanılmaz bir açlıkla uyanmış durumda şu anda.. zor dizginliyorum :(

Popüler Yayınlar