Göcek 2. Gün

Sabah kahvaltıdan sonra manitamı otelde bırakıp, bisiklet kalmadığından, golf arabalarıyla sahile indim. Öğle yemeğini her iki gün de plajdaki sundower restaurantında yedim. normal. salatalar 20 lira civarı, sandviçler 25 lira civarı. lahmacun 8 lira. pideler var hatırlamıyorum ne kadar. servis iyi. genel olarak iyi yani.

Deniz çok şahane değil. Canada'dan özel getirtilmiş çakıllarla kumluk bir etki yaratılmış. bir de kum torbalarıyla duvar yapmışlar ki bu kumlar denize sürüklenmesin diye. Biraz sürüklenmişler ama tabi. Neyse deniz idare eder koylar kadar güzel değil tabi ki. Ama cırcır böceklerinin sesi içinde nerdeyse 4 bir taraf orman, her türlü gider yani :)


Marinadan ulaşıyorsunuz sahile. ikinci gün sahile Nefise Karatay da geldi ama kendisini pek inceleyemedim. Cumartesi gecesi de bisikletle önünden geçerken sushi restaurantında görmüştüm kendisini zaten. Cüneyt Özdemir'le ayrılmışlar sanırım. Plajdan ayrılırken arkasından gelen kırmızı şortlu esmer biri vardı o yeni sevgilisi diye tahmin ettim ama bilemiyorum.

Plaj çantamı bu yıl twistten aldım ama vallahi hemen yırtıldı sağından solundan. dandikmiş, alacağın olsun twist.


Yorumlar

Popüler Yayınlar