50 kilo olmadım ama bugün ne giydim

Daha doğrusu dün akşam ne aldım? :) Ben hiç bilmiyordum ki Boyner'lerde satılan Coton Bar markası için Gamze Saraçoğlu tasarım yapıyormuş. Üstelik de çok uygun fiyatlara satılıyormuş. Şimdi ismini hatırlamadığım başka bir marka için de Mehtap Elaidi tasarımları vardı. Üzerimde gördüğünüz elbise (biraz flu biliyorum) bugün çok iltifat aldı :) Gamze Saraçoğlu'nun Coton Bar için yaptığı koleksiyonlardan biri. Üstelik fiyatı indirimde 50 - 60 TL civarı. Pek alternatif kalmamıştı ama sezon fiyatları bile 100 - 120 TL civarında değişiyor. Dolayısıyla tavsiye ederim.



Resimleri kendim çektiğim için bu açıdan bilekler toynak gibi çıkıyor yapacak bir şey yok :) Bu gördüğünüz ayakkabıları sanırım 2007 yılında Mango'dan almıştım. O zamanlar Ayşe'nin kankası Seçil'de görmüştüm ve çok beğenmiştim. Onunkiler Marc Jacobs idi. Seçil'in ayakkabısını beğendiğimin ertesi günü aynısını Mango'da gördüm. o mesela 2005 gibi falan almış ayakkabıları. Bakın yine moda oldu işte.




Yorumlar

Popüler Yayınlar