18 Temmuz 2011

yeni diyetim hayırlara vesile olsun inşallah

54 değil 55 kiloymuşum. ayrıca 1.65 değil 1.62'ymişim ben :( kendini 1.65 zanneden benimle aynı boydaki arkadaşlarım gerçekle yüzleşme vakti geldi. ay çok moral bozucu :( Tütü bana demişti 2006'da inanmamıştım ya da inanmak istememiştim belki de... artık kaçış yok üstelik boyu uzatmanın yolu da yok.
bu arada öğlen cilt doktoruna gittim, kendisi Hyaluronic acid için gereksiz dedi. bilemedim. ayrıca da cilde vitamin enjeksiyonu önerdi. yine bilemiyorum. ya insan güzelse güzeldir değilse değildir kasmanın lüzumu yok gibi geliyor bazen. annem siraseptin kullandı senelerce gül gibi cildi vardı valla pembe beyaz. evet evet istemiyom ben öyle şeyler. bu vitamini de bırakıcam solgarın olan. bol su içeyim temiz tutayım yeter zannımca.

Hiç yorum yok: