19 Temmuz 2011

şurdan burdan yine

21 Ağustos'ta manitayla bir senemiz doluyor. allah bir yastıkta kocatsın inşallah amin (ya biz kadın kısmısı çok acayibiz ya ben bilmezdim vallahi bu kadar evlilik meraklısı olduğumu hayret bi şey yani). Hediyem Zeynep Baransel'in bir eseri. Bugün çerçevesi bitiyor. Alayım detayları vereceğim size.

Ramazan bayramında New York'a gidiyorum. Tavsiyelerinizi alayım.

Tatilde sevgilimle Efes'e de gittik. O, 30 sene önce gezmiş ben de sanırım 16 yıl önce falan. 9. sınıftaydım işte ailecek resmimiz var antik tiyatro önünde, bir Türk ailesi klasiği olarak. Suratlar da 5 karış sıcaktan bitmişiz hepimiz. Klima da yok arabada o zaman. Vay anam vay...

Neyse unuttuğum detylar vardı paylaşayım. arabayla giderseniz arabayı aşağı veya yukarı kapıya parkediyorsunuz. Bu demektir ki Allaan sıcağında iki kez gezmiş oluyorsunuz Efes'i. Öyle yapmayın. aşağı kapıya parkedin, sonra da pazarlık suretiyle fayton veya taksiyle yukarı kapıya çıkın. ordan gezmeye başlayın, aşağı kapıdan çıkıp arabanıza binip yolunuza devam edin. ben faytonu tavsiye ederim. yolda 7 uyurlara da bakarsınız ama bi şeycik yok bence orada kapalı çünkü içeri giremiyorsunuz. oradan da Meryem Ana'ya çıkabilirsiniz.

Efes'teki yenilik yamaçevlerin açılması. ayrı giriç ücreti ödüyorsunuz ve müze kart geçmiyor. ama bence değer. çok iyi restore edilmiş buradan tebrik ediyorum.

biz gittiğimizde askeriyenin bir organizasyonu vardı. ilkin düğün sandın hasetimden çatlayacaktım kim yapıyor efeste düğün diye.

Şirince'de kaldığımız pansiyonun ası Selanik Pansiyon. Kesinlikle tavsiye ederim.

tel: 0 232 898 30 52 ve 0 538 253 21 04


böyle hakikaten çok yakın akraaba evine ziyarete gitmişsiniz gibi samimi hissediyorsunuz.

Müzik festivalinin kapanış konserine gittik. Haydn "Yaratılış"ı çaldı ve söyldi Schlewig - Holstein Festival Orkestrası ve Korosu. çok çok güzeldi. bir yerlerde denk gelirseniz kaçırmayın.

THY'de normal cola yerine Cola Turca var artık. şaka gibi yaa. Allah'tan diet cola hala coca cola.

Bu cumartesi sonunda perdecimiz gelecek. bakalım beğenebilirsek bir seneden sonra perdemiz olacak bizim de. Zeyre Perde 0 212 236 41 20 Beşiktaş'taymış yeri. sadece stor yapıyorlarmış. bakalım beğenirsek yazarım detay size hatta resimlerini de çeker koyarım.

Bu aralar bolca şükretmeye çalışıyorum. Kendimi daha iyi hissediyorum. Daha doğrusu hamdolsun diyorum. Çümkü şükrederim demek teşekkür ederim bu kadar yeter demekmiş, hamdolsun ise teşekkürler biraz daha alayım demekmiş özetle. yani dalga geçtiğimiz koca karıların varmış bir bildiği hamdolsun derken. siz de deyin. hamdolsun.

Elif Şafak'ın yeni kitabı Firarperest'i aldım Almanya'ya giderken. Zira yanıma kitap almayı unutmuşum. Henüz tamamını okumadım ama okuduğum kısmını beğenmedim. Bence Elif Şafak roman yazmaya devam etsin.

Pek çok kitap okudum ve çok beğendim ama onları tek tek sonra anlatacağım. Kitap dediğin önemli iştir böyle geçiştirilmez... bence...

Oda arkadaşım Amerika'lı ve günde 3 tane coke zero içiyor. bu benim gözümün önündeki. evde ne yapar bilmem. nasıl yaşıyor bunlar ya anlamıyorum ben. öğle yemeğinde de mesela kavanozda kırmızı biber vardır ya bizim meze niyetine yediğimiz tütsülenmiş soyulmuş, o, peynir ve hardal mı ne yiyo. enteresan valla ne diyeyim. çok global oldum bu sıra yaa.

Hiç yorum yok: