Selma Abla'dan Hediye

Hülya'nın ablası Selma Abla ile hiç tanışmadık ama bloglarımızdan birbirimizi takip ediyoruz, çeşitli vesilelerle telefond akonuşuyoruz ama dediğim gibi hiç tanışmadık. Bana yukarıda gördüğünüz hediyeyi göndermiş. Ne kadar tatlı ve ince bir düşünce naısl hoşuma gitti anlatamam.
Gün güneşli, insanlar neşeli...
Bu arada ilk defa pembe oje sürdüm rengi pek belli olmuyor ama ben çok beğendim. Korktuğum gibi durmadı, işe de geliyorum yani. Sephora'nın küçük ojelerinden. Tavsiye ederim.

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
Ne utandım Zeynepcim.. Aşkolsun yaa.. buraya da yazmışsın.. güle güle kullan.. ben bunun clutch gibi kullanılabilir bir boyutunu bulsaydım mutlu olacaktım ama maalesef kalmamış ellerinde.. o yüzden kalem kutusu kadar birşey oldu.. ayy çok utandım valla Zeynep yaa.. gün hep güneşli ve sen de neşeli ol ;)

Popüler Yayınlar