Gün Güneşli İnsanlar Neşeli

Bir haftadır bunu yazıyorum fb profilime. herkes öff yeter, baydın, bir ay hava kapalı derken sonunda güneşe kavuştum. oleeeey. Aslan burcu olmamdan mıdır bu güneş aşkı bilmem ama düşündüm de ben Londra'da yaşayamazmışım. Evet. Her işte bir hayır varmış gerçekten. Velhasıl olan biten bi şey yok sırf güneşle içime yaşama sevinci doldu tekrar resmen. Nur ol sen güneş e mi!
Dün akşam spora gittim sonunda. kilo verdim ya ben biraz. ay dün yoga salonunda aynaya baka baka yoga yaptım. doyamadım kendime bakmaya. ay nasıl beğendim kendimi :) arada kendimi seyredip arada hocamız ray'le ilgili fanteziler kurarak bitirdim dersi.
ekim veya kasım 2007'den beri gidiyorum bu spor salonuna. arada biraz ara verdim ama neyse, duşların kapısı ayna gibi bir de alttan ışık var hep uyuz olurdum ordaki görüntüme. yani alt tarafı 3 kilo verdim hatta mevzu şu hep 53'tüm 2 ayda 55 oldum şimdi 52'yim ama 53'ki halimden çok daha zayıf duruyorum. neyse dün duşta da ay nasıl beğendim kendimi. ay maşallah ne sakil kadınım ayol ama gördüğünüz üzere hayatta hala küçük şeylerden mutlu oluyorum. kilo vermek, güneş :)
Bu akşam Edirne'ye gidiyorum. Hem annemi göreceğim hem de kafamı dinleyeceğim biraz. Belki ordan daha detay yazarım size.
Hepinize iyi haftasonları.

Yorumlar

Popüler Yayınlar