Yeni Melen'ler

Edirne Kipa'daki Melen şarapları keşfimi biliyorsunuz. Bu kez hem geçen sefer içtiğimden 2 adet aldım hem de aşağıda gördüğünüz yeni 3 adet şişeyi aldım deneme amaçlı. Aşağıda yer alan Gamay'ı Pazar gecesi açtık (Volkan, İrem, kardeş, ben). Gamay'ı beğendim açıkçası benim için tekrar alınabilir bir şarap. İçimi yine çok kolay. Melen şarapları ile ile igili pek bilgim yok ama çok butik olduklarını düşünüyorum ben nedense. Papazkarası tipik trakya üzümü olmasına rağmen ben bunu pek beğenmiyorum açıkçası. Bir Melen olanını deniyeyim diyerek aldım ama sonuçtan pek memnun kalmadım. Belki ben üzüm cinsini sevmediğim içindir. Siz yine de deneyebilirsiniz ama ben ikinci kez almam.
Melencik ise yine tipik Trakya üzümü olan kalecik karası üzümünden. Ben bu üzüm cinsini de pek beğenmediğimden bu şarabı da pek beğenmedim. Ama kardeşim beğendi mesela. Dolayısıyla dediğim gibi ben ikinci kez almam ama siz deneyebilirsiniz.
Bir sonraki Edirne seyahatimde Melen'in beyaz şaraplarını deneyeceğim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar