Londra Rehberi - 1 - The Wolseley

Umuyorum ki bu sefer daha derli toplu bir Londra rehberi yapabileceğim size. Londra'yı çeşitli bölgelere ayırıp gezmek en iyisi bence. Ancak şöyle bir husus da var. Öncelikle burada anlatacağım bölgede hem alışveriş hem de sanat söz konusu. Bence hepsini aynı gün yapmak da zor. Siz rotaya bakın. Günleri istediğiniz gibi ayırırsınız.
Rota 1: Picadilly Street, Regent Street ve Oxford Street.
Sadece Oxford Street'in 1/4'ü bile bir tam gününüzü alabilir dikkat. Başlangıcı Oxford Street'ten de yapabilirsiniz veya Picadilly Street'ten de.
Ben Picadilly Street'ten yapıyorum ve Green Park metro durağından çıkarıyorum sizi. Ritz Otel sağınızda olsun yürümeye başlayın. Hoop sağınızda The Wolseley. web adresi budur menü dahil tüm deatlı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. http://www.thewolseley.com/
The Wolseley, The Ivy, Le Caprice gibi dünyaca ünlü restaurantların zincirlerinden. İçerideki ortam biraz bizim Markiz gibi. Biz ilgin öğle yemeği için gitmek istedik ama rezervasyonumuz olmadığı için yer bulamadık. Ben daha sonra kahvaltı etmek için gittim. Michelin yıldızlı olması gözünüzü korkutmasın 12-15 pound civarına kahvaltı edebilirsiniz. Veya rezervasyonla kahvaltı harici yemeklerini de deneyebilirsiniz.

Ben Americano kahve ve pancake yedim. Pancake'i daha sonra anlatacağım diğer bir cafe ile kıyas bile kabul etmez ama lezzetliydi sonuçta. Bir kahva/çay içmek için bile uğrayabilirsiniz. Afiyet olsun efem.

Yorumlar

Popüler Yayınlar