House Cafe, Cuba Bar, Nupera

Nupera benim İstanbul'daki en favori gece gezme mekanlarımdan biridir. Çalan müzikler tam bana hitap eder. Öyle abuk subuk insnalar, fazla kokoş conconlar da yoktur içeride. İstediğin gibi giyinip gidebilirsin. Dolayısıyla Nupera'yı severim. Yazın Nuteras'ı daha çok severim.
Biliyosunuz en son Seloş'un doğumgününde Asmalı Mescit'ten tiksinmiştim. Çok kalabalık. Havalar d abi türlü soğumadığından herkes dışarıda. O yüzden daha da kalabalık.
Bu cumartesi önce İstiklal'deki House Cafe'ye gittik. Şeftali püresiyle yapılan Bellini oldukça başarılıydı. Tavsiye ederim. Sonra Cuba'ya uğradık biraz ki orası da çok kalabalıktı. Sonra Nupera'ya gittik. Bir ara orası da çok kalabalık oldu ama genel olarak sakindi. Nupera'da bir adet şeftali püreli bir adet de passion fruit'li bellini içtim ama beğenmedim. House Cafe'deki kesinlikle çok daha güzeldi.
Bu arada sanki herkes Nupera'daydı. Bir sürü tanıdık isim gördüm hemen hemen hepsi Nupera'daydı.
Bir ara iş yerinden bir arkadaşıma rastladım o Public'teymiş buraya bir arkadaşının doğumgünün kutlamak üzere uğramış. Public'e henüz gitmedim ama orası daha tekno çalıyormuş, çok kalabalıkmış, herkes çok süslüymüş. FYI
PS: Resimdeki kedi gibi olmadım merak etmeyin :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar