Allah'ın Sopası Yok

Öğlen yemeğe çıkarken elimde bir poşet vardı. İçinde Lostraya verilmek üzere 2'si Hülya'ya ait olmak üzere 3 adet ayakkabı vardı. Ben o poşeti Kitchenette unuttum, geldim. Sonra aradım ordaymış Allah'tan çıkışta gidip alıcam ve lostraya götürücem ve takribi 10 gün önce lostraya verdiğim ayakkabılarımı alacağım.
Bu lostra olayına da uyuz oluyorum. Ayakkabı tamircisi ya da ayakkabu boyacısı yaa. Üstelik adı lostra olunca ayakkabıya yapılacak ufacık işlem için bile bir ayakkabı parası veriyosun. Yaşadığımız lokasyonlar itibariyle de normal ayakkabı tamircisi bulmak da pek mümkün olmuyor. Bunun için Üsküdar'ın içlerine gidecek zaman ve enerjim de yok açıkçası. Hal böyle olunca kazıklanmamak mümkün değil.
Neden Allah'ın sopasyı yok derken sabah kardeşimin leylalığındna bahsederken hemen aynı öğle çarpıldım valla.

Yorumlar

fasulye dedi ki…
evet benim de akmerkez lostraya bir suru para vermisligim var. en iyisi edirne balikpazarindakiler, burasi zaten ayri bir alem gecen gun kot pacasi kisaltmaya 10 euro istediler
Adsız dedi ki…
ayıp yaa, euro mu istiyorlar?

Çiğdem
Zeynep dedi ki…
evet ama şanslısın ki terzi ingilizce bliyor. ben bizim mahalledeki terziye gidip ingilizce konuştuğumu hayal edemiyorum. hoş bizim terzi eski armatör. bak insanın kolunda latın bilezigi :) olmasi ne guzel adam iflas edince terzi olmuş

Popüler Yayınlar