Perşembe Sabahı

Perşembe sabahı erkenden annemin yanına gidiyoruz. Bayaa bi kakarakikiri yapıyoruz. Annem hemşirelerle kanka olmuş bile. Akşam Havsa'lı Füsun nöbetçiymiş :) gelen hemşireye böyle diyor. Gene hemşire gidince diyor ki Diyarbakırlı ama Bursa'da büyümüş. Annemi ırkçı sanmayın sakın. Biz Trakyalılar Anadolu'dan farklıyızdır. Bize göre muhafazakar kalır onlar. Annemin söylemeye çalıştığı da o aslında kötü niyetten değil :)
Selda işyerinden izin alıp annemi görmeey gelmiş kıyamam.
Teyzem susamlı simit yapmış küçük onları yiyorum kahvaltı etmedik ya. Ben oturmuş onları yerken apar topar sedye getiriyorlar hadi ameliyata. Bir anda elimdekiler toplama falan derken babamı arıyoruz o da geliyor. Annem demişti ki bana akşam iğne yaptılar ondan herhalde çok rahatım. Ama biraz sonra o rahatlıktan eser kalmıyor kimsede. Babam annemin sedyesini itiyor bir yandan asansöre doğru gidiyoruz. Gözlerim doluyor ama anneme çaktırmayay çalışıyorum. Bir bakıyorum ki Elif koyvermiş kendini. Keza babam da. Baktım annem de. E artık ben niye tutayım kendimi. Hem ağlıyoruz hem de ne ağlak aileyiz diye gülüyoruz. Annemi ameliyathaneye teslim ediyoruz ve babam bir hışım bahçeye koşuyor. Biz de arkasından. Hızlım hızlı yürüyor. Biz de. Sonr aoturup çay içip özellikle de babamın kafasını dağıtmaya çalışıyoruz. Sonra odaya çıkıyoruz biz kardeşimle. Babam aşağıda. BB'mi okuyorum ki işyeri kıyamet. Çok ağlıyorum.
Sonra arada müjdeyi veriyorlar. Pataloji sonucu temiz. Şükürler olsun. Sonra doktor çıkıyor. Son dikişler atılıyormuş. Herşey yolundaymış. Ameliyat güzel geçmiş. Pırıl pırılsın diyor doktor. Şükürler olsun. Ama benim sevincim gölgeli. Bana büyük kötülük ettiler o gün.
Annem o gün akşamüzeri kendine geliyor. Kendine gelmesi Havsalı Füsun'un odaya girmesi ile aynı ana tekabül ediyor :) Ama ağrıları var. Son zamanlarda gündemimizi meşgul eden gaz yine gündemde. Gaz çıkmadan kimse rahatlayamıyor. Osuruk deyip geçmemek lazım yani mühim mesele.
Gece eve dönüyoruz ve yine kardeşimle annemlerin yatağında daha yorgun bir uykuya dalıyoruz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar