Evlenme Teklifi

http://turuncugezegen.blogspot.com/2009/09/fortune-cookie.html Çok yaratıcı. Alıkışlıyorum. Bravo.
Bir kere uçakta pilot iniş anonsundan sonra "... bu arada X, Y seninle evlenmek istiyor" demiş. Bunu da çok başarılı bulmuştum.
Benim eski iş arkadaşlarımdan Engin, kendisini tanısanız neden duygulandığımı anlarsınız, kız arkadaşı Bilgen ya nasıl uğraşıcaz şimdi bütün o evlilik işleriyle dediğinde sen üzülme ben herşeyi hallederim sen yeter ki iste gibi birşeyler demiş. Gözlerim dolmuştu resmen dinlerken.
Bi de kardeşimin bir arkadaşı çok orta halli olmasına rağmen tekne kiralamış falan bi sürü ayarlama yapmış. Pahalı bir sürpriz yapması değil mevzu, bütün bunlar için uğraşaca o kadar onu mutlu etmek istemesi çok romantik.
Ayşegül, Zeyno ve Elif'inkileri saymıyorum çünkü onlar evlenme kararı sonrası tekliflerdi. İlk şok edenleri sayıyorum kızlar yoksa sizinkileri de beğendim alınmayın sakın.
Neyse beni hep duygulandırır. İnsan, kendisiyle evlenmek için yanıp tutuşan ve bunu da gösteren biriyle evlenmeli bence. Ne zaman aklım karışsa bunu hatırlarım ve Mayıs 2006 ile iyi ki evlenmemişim derim.
Bilmem anlatabildim mi hislerimi...
Edit: Az önce resmi araken gördüm de çok yaratıcı değilmiş, ama olsun düşünmesi yeter :)

Yorumlar

Hulya dedi ki…
valla 2.turda çok cazip bir teklif gelmeli yoksa cevabım hep hayır olacak biline !!!!!!!
Zeynep dedi ki…
Sana evlenme teklif edebilecek kitle burayı okumuyor or burayı okuyan kitle sana evlenme teklif edebilecek bir kitle değil :) Yapman gerekn şu cnm, evlenmeyi düşündüğün kişiyle arkadaşlarını samimi yapacaksın, samimi arkadaşların bu fikrini ona çıtlatacak :)

Popüler Yayınlar