Arkadaşlar Hazır Mısınız?

Bir yerden gözünüz ısırıyor mu? Evet külkedisi masalının gerçek olduğu an. Big'in Carrie'ye evlenme teklif ettiği ayakkabılar. Manolo Blahnik Somthing Blue Satin Pump $945 at Neiman Marcus ("NM")
Manolo Blahnik Satin Mid Heel $575 at NM. Ayıptır söölemesi bundan bende var. Ama ben bu kadar pahalı almadım.
Manolo Blahnik Pointed Toe Patent Pump $595 at NM. Bunun biraz açık rengini Harvey Nichols'da denemiştim. % 80 indirim vardı. Nasıl bir basiret tutulması yaşadım da almadım ben bunları ah içimin yanmasını bir ben bilirim.
Manolo Blahnik Patent Leather Pump $575 at NM. Çok klasik durduklarına bakmayın hele bir ayağınıza giyin de görün.
Manolo Blahnik Patent Leather Mary Jane $645 at NM. Sex and the City'nin bir bölümünde Carrie Vogue'nin ayakkabı dolabında bundan şehir efsanesi diye bahseder ve ayağına giymeye çalışır.
Manolo Blahnik Campari Patent Mary Jane $645 at NM
Burberry Laser Cut Chcek Pump $550 at NM

Yorumlar

Popüler Yayınlar