Paris Sarhoşu

Yeni Başlayanlar İçin Suşi, Edirne otobüsüne bindikten bir süre sonra bitti. Kesinlikli romantik komedi tadında, boş, okuması kolay ve eğlenceli bir kitap. Tavsiye ederim yani. Anneme bıraktım okuması için, dün gece aradım hala okuyordu. Onu bile sarmış :)
Yolda biteceğini bildiğimden yanıma yedek kitabımı almıştım. Kirsten Lobe'un "Paris Sarhoşu" isimli kitabı. İlk başladığımda içimin nasıl bayıldığını anlatamam. Yazarın dili akıcı olsa gidermiş ama içim daraldı resmen. Yolda olmasam veya yanımda okuyacak başka birşey olsa hiç şansı yoktu. Ama sabredip belli bir bölümü aşınca kitap sarmaya ve eğlenceli gelmeye başladı. Bir kere acayip Paris'im geldi. Öyle böyle değil. Paris'i gezmek için güzel bir rehber de olabilir. Bu sebeple kitapta adı geçen mekanları Moleskine'ime yamayı ihmal etmedim.
Günseli, kitabı okurken aklıma hep sen geldin. Sen mutlaka okumalısın bu kitabı :)
Herneyse, biraz sabretmeyi başarabilirseniz eğlenceli bir romantik komedi. Tavsiye ederim.
Bu sabah Candace Bushnell'in "4 Sarışın"ına başladım. Bildiğiniz üzere Candace Bushnell Sex and The City'nin ve Lipstick Jungle'ın yazarı. Kendisinden kötü birşey çıkmaz zannımca. İlk 14 sayfadan anladığım saracak gibi. Bitince onunla ilgili görüşlerimi de paylaşırım.
PS: Bu kitaplarla ilgili beklentinizi düşük tutun arkadaşlar. Diyorum size bunlar chick lit, romantik komedi. Plaj kitabı. Çerezlik. Sonra demeyin bana aman ne kadar boş kitaplar diye. Kendinizi de fazla kaptırmayın. İnsan bunları çok okuyunca gaza geliyor hayat öyle falan sanıyor, zayıflamak, güzelleşme, heskelerle date'e çıkası geliyor falan da öyle olmuyor işte. Fazla etkilenmeden okuyun gitsin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar