HaftaSonu

Cuma akşamı neyseki toplantım uzun sürmedi ve Edirne otobüsümü kaçırmadım. Ama yine de son anda başka bir otobüse yetiştiğimi belirtmeliyim. Elimde bilgisayarım (haftasonu iş vardı) ve küçük bavulum yola çıktım. Omzum çıkayazdı ama 4 kg'lık bilgisayardan daha iyilerine terfi edeceğimiz günleri iple çekiyorum. Sayın EXCO okuyorsunuz biliyorum, sözüm size :) (Sormayın bu da ayrı bir gerginlik sanki sadece arkadaşlarım görecek sanıyordum unuttum ne global bir dünyada yaşadığımızı. Ayyyy dünya çok küçük artık gerçekteeeen).
Otobüs yine USA'lılara özenmiş buz gibi. Halbukisi üzerimde ceket bilem var. Uyuyorum biraz ve donuyorum. Edirne'ye vardığımda inanılmaz yorgunum. Babam beni almaya gelmiş. Hem pms, hem yorgunluk hem üşüme kavga ediyoruz. Hala barışmadık. Üzülüyorum ama babamın kızı olduğumdan gururdan arayamıyorum.
Cumartesi günü peynirli kurabiye yaptım ki tarifini ayrı bir yazıda belirteceğim. Sizler için foto bile çektim de kardeş göndersin diye bekliyorum. Teknik yetersizliklerime rağmen hep sizleri düşünüyorum görüyorsunuz :p
Pazar günü dönüşte annem zorla kurabiye, poğaça ve elma sıkıştırdı yüküm azmış gibi. Öz annem bile bana acımazken EXCO'm nasıl acısın. Bir de Edirne'den saat 15:00'te olan Harem otobüsünü kaldırmışlar. Aylin'le beraber Avrupa'lı interrailciler gibi döndük Edirne'den. Aylin'de limonata bile vardı. Ama o isteyerek taşımız. Ben anneme ağlama numarası bile yaptım bakmadı gözümün yaşına zorla koydu bavuluma. Yani kadın için benim onları yemem, taşırken çektiğim eziyetten çok daha önemli.
Sabah da evden çıktım bilgisayarı unutmuşum. Yırtmaçlı eteğim ve topuklu ayakkabılarımla eve geri döndüm. Bilgisayarı aldım. Vapura yetişeyim diye tıngır mıngır geri döndüm. Yeni duş almışken ter içinde kaldım. PMS'sim cinnete 1 kalayım. Dokanmayın bana bu hafta.
"Hayaaaat beni neden yoruyosuuuun" demiş yüzyılın şairi Serdar Ortaç.
Uykusuz'da okudum konserinde kendisini böyle adlandırmış. Uykusuz da çok güzel dalga geçmiş, Neruda, Nazım ve Serdar diye :)
Herneyse hayat beni yormasın artık.
Hepinize iyi haftalar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar