Güneş Kremlerim

Dermatoloğum Doç. Dr. Yasemin Oram'ın verdiği ürünleri kullanıyorum sadece. Cildim yağlı ama ürünler bütün cilt tipleri için uygun. Vücudum için Babe Pediatic Sun Screen Spray 30 Spray'i kullanıyorum. Doktor 20'sini vermişti ama bulamayınca 30 aldım. Ayşe de 50'sini almış mesela. Artık yaşımızın ilerlemesi, güneş ışınlarının giderek daha tehlikeli hale gelmesi sebebleriyel yüksek korumalar benim favorilerim. Yüzüm için doktor Dermologica'nın bir kremini vermişti ama bende hali hazırda Avene 50 olduğu için Dermologica'yı bu bitene kadar almayacağım. Avene'nin kremlerinin bir özelliği de aynı zamanda nemlendirici olması. Bu kremi günlük hayatta da nemlendirici olarak kullanabilirsiniz. Bir de 30'lu bir MD Formulations'ımız vardı ki hepsini birden kullanamam diye onu anneme verdim. MD'ninki tatil için değil de daha ziyade günlük kullanım için daha uygun gibi geldi bana. Numaralarını seçmek size kalmış ama bu ürünler benim memnun kaldığım ve hala da kullandığım ürünler.
Bacaklarım için ise Lancester Tan Deepener favorim. Ancak leke yapabildiğini ve dikkatli sürmek gerektiğini de belirtmeliyim. Bunun dışında yağ pek tercih etmiyorum bir sürü pislik oluyo sahilde ben başa çıkamıyorum. Nivea'nın 2 korumanlı havuçlu güneş sütleri/kremleri var. Hem yakıyor hem de kullanımı rahat.

Yorumlar

Popüler Yayınlar