En İyi Bit Pazarları

Bu ayki Maison Française'de en iyi pit pazarları listesi vardı. Ben bunlardan sadece iki tanesini biliyorum. Diğerler hakkında fikri olanlar da paylaşabilirler mi lütfen.
1. Portobello Market, Nothing Hill, Londra: Hani meşhur Nothing Hill filmindeki pazar. Ben sokak pazarının olduğu gün orada değildim. Sadece mağazaları görebilme şansım oldu. Vintage dükkanlarla başlıyor sokak. Pek çok dünya markasının vintage koyafet, ayakkabı, takı vs ürününü bulabilirsiniz. Ancak diyatlar ucuz değil. Biraz daha ileride Londra yazılarımın devamında bahsedeceğim Sokağın başında çok güzel tasarım kıyafetler satan mağazalar var. Devamında antikacılar yoğunlukta. http://www.portobellomarket.org/
2. Clignancourt, Paris
3. Die Nolle, Berlin
4. Camden Passage, Londra: Burası bizim Aznavur Pasajı, Atlas Pasajı gibi daha ziyade. Değişik tasarım ürünler bulmak da mümkün. Örneğin Dare It'teki taçları veya Kanyon'da Soho'da satılan taçları çok daha uygun fiyatlara bulmak mümkün. Yine Londra yazılarımın devamında buradan ve 9 pounda kardeşime aldığım güzel taçtan bahsedeceğim. Yandaki resim ordan.
5. El Rastro, Madrid
6. Waterloopkin, Amsterdam: Aslı burayı gezerek bize bilgi verir misin?
7. Place de Jeu de Balle, Brüksel
8. Ahırkapı, İstanbul: Ben hiç duymamıştım, duyan var mı?
9. Cihangir Paz Art, İstanbul: Bunu da duymamıştım. Bu ikisini vakit bulduğumda gezip sizlerle paylaşacağım ama öncesinde siz giderseniz veya zaten biliyorsanız yorumlarınızı bekliyorum.
10. Alaçatı, İzmir

Yorumlar

Popüler Yayınlar