Dünyanın En Güzel Doğumgünü Partisi


Herne kadar Volkan'ın profesyonel fotoğrafçı sanılmasına yol açacak şahane makinesi ile çekilen asıl resimler henüz elime ulaşmasa da, sadece bir fikir vermesi açısından Çiğdem'imin çektiği resimleri ekleyerek size dünyanın en güzel doğumgünü partisinden bahsetmek isterim. Kendisi benim 30 yaş doğumgünü partim olur. Perşembe akşamı Serdar ve Zeynuş'un yardımları ile evi toparladık ve votkalı jöle shutlar yaptık amaa ertsi gün ben işteyken Böcük Aslı, İrem ve Elif bizim evde harikalar yaratmışlar. Burada binde birini bile göremediğiniz bir organizasyon. 30'dan fazla kişi geldi. Gerçek anlamda bir ev partisi oldu. Herkes çok güzel kaynaştı ve çok eğlendi. Ve herkesin ortalaşa söylediği tek şey çok çok güzel bir parti olduğu idi. Gelen ve gelemeyen herkese çok teşekkürler. Ama en büyük teşekkür Böcük Aslı, İrem ve Elif'e. İyi ki doğdum. İyi ki varsınız. İyi ki sizi sevmişim arkadaşım olmuşsunuz iyi ki beni seviyorsunuz :)








Yorumlar

Aslı Gökdere dedi ki…
Canım Zeynep'im;

Öncelikli doğum günün kutlu olsun cnm, 30. yıl kıymetlidir diyorlar. Yaşa, gör, tadını çıkar sağlıkla inşallah! Onun dışında her arkadaşa böyle partiler yapılmıyor. Ayrıcalığın ise senin tertemiz kalbin, iyi niyetin, gerçek dostluğun! seni çok seviyorum, çok çok opuyorum... en kötü günümüz böyle olsun...

Aslı
Adsız dedi ki…
fotoğraflarıma sadece fikir vermesi acisindan demissin, aşkolsun :(
ben ne kadar çok özendim oysa..
Onur dedi ki…
Benim tüm gayretim, iyiniyetim, sosyalleşme açılımım hayatta 1 tane daha gerçek arkadaş bulabilmek için..
Sen ne kadar şanslısın ki sende onlarcası var..

Doğumgünü partinden çıkardığım sonuç budur.
Ayşe şi Ayşa dedi ki…
Guzel minnos iyi ki dogdun, tadindan yenmez gelemeyen bin pismanlik bir partiydi valla:)

Popüler Yayınlar