Değişen Birşey Var mı?

30 olunca yani. Hayır yok. Yalnız artık dergi okurken 20'li yaşlara ait sütuna değil 30'lu yaşlara ait sütuna bakacağım. Kremlere, spora falan daha fazla ağırlık vermek lazım sanırım. Bu sebeple spora tekrar başlamaya karar verdim. Perşembe günü gidip yazılacağım sanırım. Tabi ki Kanyon MAC'a. Bana en yakın yer olması en önemli faktör. Sonrasında da İstanbul'da en memnun kaldığım spor salonu olması da ikinci faktör.
Dönüp bakınca, belki size komik gelecek ama, tek birşey için pişmanlık duyuyorum. Çapkınlık yapmadığıma. En nihayetinde Ebru Şallı ve Demet Şener bile hanımefendi oldular. Ama birşey söyliyeyim mi Ebru Şallı'yı daha karakterli buluyorum yine de. Demet Şener'inki iyice şahsiyetsizlik. Sanki bilmiyoruz neler yaptığını. Neyse elalemin derdi beni germesin.
Benim olacağım çapkına da çapkın denmez ama kendi çapımda da olsa siz onu çapkınlık olarak adlandırmasanız da az buçuk birşeyler olabilirdim. Sözüm size gençler. İnanın insan yaptıklarına değil yapmadıklarına daha çok üzülüyormuş.

Yorumlar

Popüler Yayınlar