Clarins el kremi


Sevgili Ayşegülümün bana aldığı hediyenin eşantiyonlarından biri olan el kreminden bahsedeceğim size. Denemiş olduğum ürün en nihayetinde fikriniz olsun. Clarins sevdiğim bir markadır. Bunun bir adet "Hand and Nail Treatment Cream" isimli el kremi var. Resimde gördüğünüz kredm. Elleri yumşattığı yazıyor üzerinde, kesinlikle doğru, üstelik de elinize krem sürmüş olduğunuzun herhangi bir kimyasal belirtisi yok, bakın yağlanma falan yok demiyorum herhangi bir belirti yok. Sadece hoş bir kokusu var yine biraz Dynamisante ayarı. Bende clarinsin bir vücut peelingi vardı o da aynı koku bak. Yaşlanma belirtilerini azaltırmış, Allahıma şükür elimde henüz yaşlanma belirtisi yok ya da ben farkında değilim. O sebepten bu konuda yorum yapamayacağım. Tırnakları güçlendirirmiş ki bu konuda da bir değişiklik farketmedim henüz. Bir el kremine bu kadar para verilir mi derseniz ben şu an için vermem. Belki yaşlanınca, büyük konumayayım şimdi. Ama şu anda vermem. Siz veririm derseniz alabilirsiniz sonuçta güzel krem ama kuş da kondurmuyor yani.

Yorumlar

Popüler Yayınlar