Bayramda De Javu mu Yaşasak?









Canım Sinoş'umun canım anneleri Nilgün Teyze ve Semih Amca (bizim büyümüş halimizden nasıl anne baba olursa öyle çılgın ve tatlı insanlar) Antalya Kaleiçi'nde otel açtılar. İrem'in nişanı vesilesiyle de ben bir kalayım burada dedim. Resimleri muhteşem gözüküyor. Sahiplerinin tatlılığını da düşününce ortaya müthiş birşey çıktığından eminim. Ama yine de kalıp döndükten sonra izlenimlerimi yazacağım. Ama derseniz ki ben bayramda gider kalırım. İşte size bilgileri. Bayramda gelirseniz beni de orada bulabilirsiniz. Alın size aynı zamanda da bayram planı önerisi. Uçak fiyatları çok artmış yanlız haberiniz olsun. http://dejavuboutiquehotel.com/
İlk duyduğumda Sinem'in soyadını Kulaksız diye hatırlamıştım bak aklıma geldi çok güldüm şimdi kendi kendime.

Yorumlar

Popüler Yayınlar