Alien Sunessence

Arkadaşlar,
Bu öğlen sizin için Thiery Mugler'in "Parfümler" yazımda bahsettiğim yazlık kokusu Alien Sunessence'sini denedim. Yalan ya kendim için denedim. İlk sıkışta bir limon kokusu geliyor ki kendisi üst nota diye tahmin ediyorum. Ama hemen geçiyor. Geriye kalan bildiğimiz Alien belki biraz hafifi. Ama çok özellikle gidip alcak bi şey yok gibi geldi bana.
Douglas'ta (Kanyon) Lanvin, ortaokul yıllarımızdan kalma Benetton'un Colors isimli parfümü gibi parfümler 30-TL haberiniz olsn. Başka bir sürü kokular daha vardı ama elim kolum doluydu deneyemedim. Sizin için ayrıcana bir gün gider dener yazarım. Yolunuz düşerse kendiniz de bakın. En azından 30-TL'ye parfüm var diye haber verdim size. Bir de Levent Çarşı'da Gelik'in hizasındaki eczanede de bazı parfümlerde acayip indirim var hem de öyle dandik kokular değil. DKNY Delicious aklıma geldi mesela o vardı. Strawberry'den fazlası yok azı vardır belki yalan olmasın. Yolunuz düşerse uğrayın eğer ki parfüm ihtiyacınız varsa. Ayrıca bazı kozmetik ürünü ve makyaj malzemelerinde de aynı indirim vardı.
Ellerin kolların neden doluydu derseniz, bu ara sardığım favori markam Machka'nın %50+%20 indirimde olması vesilesi ile gidip gelip birşeyler alırkene geçenlerde siyah kumaç pantolon almıştım çok şık bak söyliim, iş için ideal, tadilattan onu almaya gittim ki ne göreyim. İndirimdeki ürünlerden bazı devam ürünleri gelmiş. Yani daha önce görmediğim ürünler vardı. Biraz onlara bakarken bir poşetim oldu. Sonra da Macro'dan diyetim sebebiyle meyve, yogurt falan aldım ara öğün olsun diye. Acıkıyorum kızlar henüz midem küçülmedi. Zaten diyetim de çok tırışkadan. Akşam gece 10'da Derin'in çitoslarını yedim, çerez yedim, bira içtim. Amaaan. Neyse işte Macro'dan aldığım ara öğünler sebebiyle ellerim kollarım doluydu. O yüzden size parfüm bakamadım.
Bu arada bilinçli tüketici kişiliğim gelişmekte. Müslili, diyet barlar var ya işte onların hepsinin içinde emülgatör (soya lesitini) var. Bildiğiniz gibi soya ve mısır en çok genetiği değiştirilen organizmalardan. Bunlar da gidip çiftçiden organik soya almıyorlardır herhalde koca koca fabrikalar. Dikkat edin, içindekileri okuyun. Soya lesitini varsa almayın.
Saatler sonra edit: Koku durdukça güzelleşti. Alt notalar sağlammış demek ki. Aynı kokunun yaz için daha hafifi evet. Alınabilir, tamam.

Yorumlar

Popüler Yayınlar