After Sun'larım

Güneş kremlerimi yazmışım ama after sun'larımı unutmuşum. Yine doktorumun verdiği Excipial Hydro vücudum için kullandığım ürün. Çok fazla nemlendirme özelliği yok, yağlı ciltler için. Kuru ciltler ise Excipial Lypo'yu kullanabilirler. Ben onu denemedim ama eczane ürünlerinin iyi olduğunu düşünüyorum. Yani ben kozmetikçi değil eczane komzetikçisi ve eczane ürünlercisiyim (biliyorum garip oldu bu cümle). Eczane kozmetiği değil direkt ilaç şeklinde bir losyon. Bacaklarım için ise ne sürdüğümün çok önemi yok ama favorim eczane kozmetiği olan Bioderma'nın after sun'ı. Geçen yaz hiç soyulmadığımı gururlar sunarım. Tabi yüksek korumalarla yavaş yavaş güneşlenmenin de etkisi büyük. Hawaian Tropics'in after sun'ı da güzel, yeşil jel olanı. Ayrıca Bepanthol losyonu da senelerce kullandım. Onun da yağlı ve kuru ciltler için iki farklı ürünü mevcut. Ayrıca Bath&Body Works'un simli ve güzel kokulu vücut kremleri var. Yaz akşamları için tavsiye ederim. Bir de ben lisedeyken Edirne'de Aşkım parfümeriye Californian Sun diye bir marka gelmişti. Edirne standartlarına göre biraz pahalıydı ama çok memnun kalmıştık biz ailecek. İçinde otlar olan bir yağı vardı, 15 korumalı bir losyonu bir de yeşil after sun jelini almıştık. Valla hepsinden çok memnun kalmıştık. Sonra bir daha başka bir yerde görmedim. Olsa da yine alsak yani.

Yorumlar

Popüler Yayınlar