30

Bu gece 12'den sonra officially 30'um :) Toplumdaki 30 imajını reddediyorum. Evlilerle bekarlar arasındaki ayrımcılığa karşıyım. Bekarım ve mutluyum. Sizin özendiğiniz herşeye sahibim. Şaka tabi. Önemli olan insanın nerede, nasıl, kiminle, ne olduğu değil ki, mutlu musun? En önemli soru bu. En güzel zamanlarım ve en zayıf zamanlarım değil belki ama en olgun dönemimdeyim. Kendimi keşfettiğim, kendimi affettiğim, insanları affettiğim. Ve herkes kadar yalnızım ve herkes kadar değil. Annemin sağlık sorunlarını haricinde çok mutluyum. Ama bu durumla başa çıkabilecek kadar güçlü ve olgun hissediyorum kendimi. Hayatı geldiği gibi yaşamak, gelenden mutlu olmak amacım. Herşey olduğu gibi. 30 da çok büyük birşey değil. Sadece evde kaldın, araba alamadın, para biriktirmedin vb laflara kulak asmamayı öğrenmek lazım. Life is not fair but good and live the day as it comes. Happy birthday to me. Sevdiğim ve sevildiğim için hepinize teşekkürler. I love me and you.

Yorumlar

Övgü dedi ki…
Zeynep'cim her bir kelimesine sonuna kadar katılıyorum yazdıklarının...Hem de evli ve çocuklu bir arkadaşın olarak :) Tüm klişeleri reddetmek ve yoksaymak gerekiyor, çünkü hayatın bize yarın ne getireceğini bilmiyoruz. En az bugün kadar mutlu olacağın bir yaş diliyorum sana. İyi ki varsın, sevgiler ve partide iyi eğlenceler...
Selma Yıldırım dedi ki…
Mutlu yaşlar Zeynep :)
sema beydagi dedi ki…
Canım arkadaşım çok geç oldu biliyorum ama haberim olsaydı inan çok daha önceden kutlardım doğum gününü;HERŞEYİN İSTEDİĞİN GİBİ OLACAĞI,SAĞLIK ve MUTLULUK dolu yaşlar dilerim :))
Ayşe şi Ayşa dedi ki…
I love you too:)

Popüler Yayınlar