17 Temmuz 2009

Art of Living

"Eskilerden" başlıklı yazımın üzerinden çok zaman geçti. Ben büyüdüm, işlerim rayına oturdu, herşeyi biraz fazla abarttığımı gördüm, her zamanki gibi büyüdükçe sorunlarımın çapı değişip eskilerinin geyik kaldığını düşünmeye başladım.
Herneyse, mevcut durum itibariyle inanilmaz bir kişisel gelişim kaydettim. Daha çok yol var elbette ama insanların genel olarak 35-40 arasi girdiği sorgulama dönemine ben 30'a 1 kala girdim. Şimdiyese 30'a bir ay kala annemin sağlık problemleri dışında kendimi çok iyi hissediyorum.

Bu noktada bana çok faydası dokunan bir oluşumdan bahsetmek istiyorum ki yazının başlığını da oluşturan "Art of Living" yani "Yaşama Sanatı" kursları.

Sevgili arkadaşım Arzu Özev hem yoga öğretmenliği yapıyor hem de Art of Living Part I'in öğretmenliğini yapıyor. Arzu'yla tanışmamız çok eskiye dayanmaz ama tanışmamızdan sonra herhanlde 1 yıl boyunca bana bu kurslarla ilgili e-postalar gönderdi. Bense açıkçası bunların biraz ticari, biraz da modern insanın çalışan şehirli kariyer kadının katıldığı saçmalıklardan olduğunu düşünmüştüm. Ekim 2008 gibi bir civarda, hayatımın, kendimle ilgili bazı soruları keşfettiğim ama cevaplarını nasıl bulabileceğimi bilmediğim bir döneminde, Arzu'nun evindeki bir partide bana söylediği bir kaç cümle sonunda cevaplarıma bulmama yardımcı olabileceğini anladım. Bana 4 Kasım'da yeni kursun başladığını ve kendi isteiğimle oraya geleceğimi söyledi. Gerçekten de öyle oldu. İş çıkışları 3 saatimi ayırdığım ve toplamda 6 gün süren Art of Living Part I sonunda bir mucize yaşadım. Üzerimdeki kronik yorgunluk gitmişti. Üniversiteden mezun olduğumdan beri unutmuş olduğum "saçma sapan şeylere kahkahalarla gülme" coşkusunu (ki artık çok komik şeylere bile o kadar kahkahalarla gülemiyordum) yeniden bulmuştum. Ben ki hayatımın bir günü bile enerjik ve dinç kalkamamış, sabah uykusu için ölen, işe sürekli geç kalma tehlikesi yaşayan 29 senelik ben, sabahları 6:30'da kalkıyordum. "Dum" dediğime bakmayın şimdi de 7:00'den geç kalkmıyorum. Üstelik 8:00'de kalktığımda bile işe yetişebiliyorken.
Özetle söylemek istediğim şu ki, bu kurs sonunda hayatımdaki problemler kaybolmadı, ama, benim onlara verdiğim tepkiler değişti. Ve burada ne kadar anlatsam da yaşamadan anlayamayacağınız bir mucize yaşadım. O kadar memnun kaldım ki aynı kursa 3 kez katıldım.
Sonrasında da nihayet Art of Living Part II Haziran ayında yapıldı. Onunla ilgili detayları daha sonra yine anlatacağım.

Art of Living'in ağzından Art of Living'i ve iletişim detaylarını ise aşağıda bulabilirsiniz.


http://b.epazarlama.net/ct/ctv2.asp?LID=8B23202CD8474B4AABF45535B4199915&RID=8D80216EA27F40BF9F4A13F90878DA45
http://b.epazarlama.net/ct/ctv2.asp?LID=8B23202CD8474B4AABF45535B4199915&RID=8D80216EA27F40BF9F4A13F90878DA45
http://b.epazarlama.net/ct/ctv2.asp?LID=8B23202CD8474B4AABF45535B4199915&RID=8D80216EA27F40BF9F4A13F90878DA45
05327343076

YAŞAMA SANATI

Nefesin Mucizesi

Yaşamda zor koşulları aşmak için "ahhh...bir mucize olsa" diyorsanız;
"Keşke yaşamın kullanma klavuzu olsaydı!" diyorsanız;
aslında bir mucize var!
"Nefesin Mucizesi..."

ULUSLARARASI YAŞAMA SANATI KİŞİSEL GELİŞİM VE STRES YÖNETİMİ PROGRAMI
Bugüne kadar 140'tan fazla ülkede 20 milyondan fazla kişi tarafından deneyimlendi.
Programın Özelliği:
· Temelinde "Sudarshan Kriya Nefes Tekniği" olup, bu tekniğin beden-zihin-ruh dengesi üzerindeki olumlu etkileri bilimsel araştırmalarla da desteklenmektedir. (www.aolresearch.org )
· Tüm program, interaktif yapısıyla, yaşayarak ve deneyimleyerek öğrenme imkanı sunar.
· Modern hayatın gereklerine uygun olarak düzenlenmiş olup, insan doğasında mevcut olan tüm potansiyelin uyandırılıp geliştirilmesine yönelik kullanışlı bilgi ve teknikler sunar.
Programın Yararları:
· Fiziksel, zihinsel ve ruhsal sağlığın düzelmesi
· Depresyon ve Endişelerden kurtulma
· Kendine güvenin, yaratıcılık ve verimin artması
· Konsantrasyon ve odaklılığın artması
· Enerji ve moralin yükselmesi
· Heves, istek ve coşkunun artması
· Uyku kalitesinde artış
· Daha fazla neşe ve huzur
· Yaşam kalitesinin artması
· Farkındalığın artması
ve tüm bunların sonucu olarak;
· Sağlık, Mutluluk ve Başarı...





Hiç yorum yok: